siker

5 semmitmondó CTA, amit kerülj el gasztroszövegíráskor

Fedezd fel, mely CTA-k (call to action) ártanak a gasztroblogodnak vagy éttermi oldaladnak, és tanulj helyettük hatékony szövegírási trükköket!

A gasztroszövegírás egyik legfontosabb eleme a jól megírt CTA, vagyis Call to Action. Akár egy receptoldalt, akár egy éttermi honlapot szerkesztesz, a CTA az a szövegrész, ami cselekvésre ösztönöz: például rendelésre, feliratkozásra vagy továbbolvasásra.

Az instant csoda

Tudvalevő, hogy Magyarországon sok gasztronómiai vállalkozás küzd az adósság problémájával, ezzel szemben viszont szeretné, hogy minél népszerűbb legyen. Sakk-matt helyzet ez: érzi, hogy szövegíróra lenne szüksége, viszont a szűkös anyagiak korlátolják abban, hogy további kiadásai legyenek...