
Tudvalevő, hogy Magyarországon sok gasztronómiai vállalkozás küzd az adósság problémájával, ezzel szemben viszont szeretné, hogy minél népszerűbb legyen. Sakk-matt helyzet ez: érzi, hogy szövegíróra lenne szüksége, viszont a szűkös anyagiak korlátolják abban, hogy további kiadásai legyenek...
Egyre több étterem, cukrászda, webshop-üzemeltető, kézműves termékek forgalmazója veszi észre, hogy az internet világában bizony elkerülhetetlen a szövegírás, azon belül is a storytelling. Tudja, tapasztalja, hogy a social media-felületek fenntartása, a heti legalább három-négy érdekes poszt, esetleg videós tartalmak szükségszerűek, de nem tudja, hogyan is vágjon bele.
Számos gasztroszakember hozza meg azt a döntést, hogy profi szövegíróval dolgozik (maga is elismeri, hogy ő nem ért hozzá, netán nincs a szövegírásra kapacitása), ám instant csodát vár a marketingszakembertől. Nem számol azonban néhány igen fontos tényezővel. Lássuk csak!
- Ahhoz, hogy egy vállalkozás sikeres legyen, ahhoz bizony idő kell, sőt türelem! A szövegíró nem mindenható, így pár hét alatt nem tudja bővíteni a vendégsereget, ugyanis ez szinte képtelenség.
- A szövegíró felméri a terepet, megfigyeli a cég korábbi üzleti stratégiáját, és elemezni kezd.
- SEO-szövegíráshoz kulcsszavakat is keres, ez bizony kutatással jár.
- Tanulmányozza, hogy a célközönség milyen posztokra vevő.
- Hirdetések híján nemigen tud sikert elérni.
- Ő is pénzből él, ráadásul sokat is dolgozik, ezt bizony meg kell fizetni.
- A marketing szíve-lelke (mint már oly sokszor utaltam erre a tényre) a szövegírás.
- A szövegírónak nem biztos, hogy jólesik az, ha nem figyelnek oda arra, amit mond vagy ajánl...
- Általában nem elég, ha csak egy lelkes szövegíród van; nem árt olykor felülbírálni a kínálatot, változtatni az üzleti stratégián, akciókat, nyereményjátékokat bevetni. Ezek nélkül igen nehezen jön a siker...
Ha korrekt szövegírót keresel, hívj fel engem!
+36708839478