ügyfél

Felezz vagy mersz! – Feltételes módban is meglepő

Gyakorta megeshet a következő szituáció ügyfél és szövegíró között. In medias res: érdekes helyzet az, amikor egy szövegíró tárgyal épp, és az ügyfél rákérdez az árazásra. Majd miután a vállalkozó elmondja a financiális álláspontját, az ügyfél visszakérdez: mármint ez az éves díj?

 

"Minek nekünk szövegíró? Megoldjuk mi magunk!"

Csak nem biztos, hogy úgy, ahogyan egy szövegíró tenné. Bár vannak nagyon ügyes gasztrovállalkozók, akik elfogadható szövegeket írnak, de egyáltalán nem garantált, hogy figyelnek olyan részletekre, amelyekre egy szövegíró szakember odafigyel. Arról nem beszélve, hogy a tulajdonosoknak, ügyvezetőknek, pincéreknek, szakácsoknak, recepciósoknak bőven van egyéb (és elég) munkájuk, és az sem feltétlenül fér bele nyolc órába. Na ugye!