A jó szövegíró üzleti stratéga is egyben

Növekvő vendégszámok

Nem feltétlenül minden csakis a szövegírón múlik, bizony rá kell magad szánnod arra, hogy az üzleti stratégiádon is változtatnod kell ahhoz, hogy sikereket érhess el. 

 

A napi menük nagyon értékesek üzleti szempontból (is)

Mivel sokan nem tudnak főzni (akár azért, mert ténylegesen nem tudnak, netán mert mozgásszervi problémákkal küszködnek), rendelnek maguknak. Ha minden nap költeniük kell a friss ebédükre, megnézik a tárcájukat, és arra a következtetésre jutnak, hogy jobban járnak a menüvel. Ez neked kiadásokkal jár, de hamar megtérülhet, ráadásul jót teszel másokkal és hosszútávon az üzleteddel, ezáltal magaddal is. 

 

Nem árt, ha akciókkal kedveskedsz a vendégeidnek

Szeretik az emberek, ha valamihez kedvezményesen juthatnak hozzá, így időnként jó, ha bevetsz például egy akciósfagylalt-napot, vagy ha anyák napján a desszerteket olcsóbban adod. 

 

Nyereményjátékok

Ha Facebookon gasztrokérdéssel leped meg a (leendő) vendégeidet, kisorsolsz egy két személyes vacsorát mondjuk 15 ezer forint értékben, az egy abszolút win-win-szitáció. 

 

Bízz meg bennem, és kérd az üzleti tanácsaimat is a szövegírás mellé!