
Nem feltétlenül minden csakis a szövegírón múlik, bizony rá kell magad szánnod arra, hogy az üzleti stratégiádon is változtatnod kell ahhoz, hogy sikereket érhess el.
A napi menük nagyon értékesek üzleti szempontból (is)
Mivel sokan nem tudnak főzni (akár azért, mert ténylegesen nem tudnak, netán mert mozgásszervi problémákkal küszködnek), rendelnek maguknak. Ha minden nap költeniük kell a friss ebédükre, megnézik a tárcájukat, és arra a következtetésre jutnak, hogy jobban járnak a menüvel. Ez neked kiadásokkal jár, de hamar megtérülhet, ráadásul jót teszel másokkal és hosszútávon az üzleteddel, ezáltal magaddal is.
Nem árt, ha akciókkal kedveskedsz a vendégeidnek
Szeretik az emberek, ha valamihez kedvezményesen juthatnak hozzá, így időnként jó, ha bevetsz például egy akciósfagylalt-napot, vagy ha anyák napján a desszerteket olcsóbban adod.
Nyereményjátékok
Ha Facebookon gasztrokérdéssel leped meg a (leendő) vendégeidet, kisorsolsz egy két személyes vacsorát mondjuk 15 ezer forint értékben, az egy abszolút win-win-szitáció.
Bízz meg bennem, és kérd az üzleti tanácsaimat is a szövegírás mellé!