videók

Ilyenkor posztolj gasztrotartalmat, ha jó eredményeket szeretnél!

A gasztromarketingben nemcsak az számít, hogy mit és hogyan kommunikálsz, hanem az is, hogy mikor. Az emberek éhségérzetének ideje valószínűleg kapcsolatban áll azzal, hogyan reagálnak egy posztra vagy egy gasztrovideóra. Figyelj csak!

 

A szöveg nem jár egyedül

A szövegírás továbbra is kulcsfontosságú eszköz a közösségi médiában, hiszen a storytelling, a márkaépítés és a kapcsolatteremtés fontos funkciókat tölt be. Ám a digitális térben egyre nagyobb szerepet kapnak a vizuális tartalmak is – különösen a videók –, amelyek képesek még hatékonyabban megragadni a figyelmet, illetve növelik az elköteleződést. A videók és a szövegek nem egymás riválisai, hanem kiválóan kiegészítik egymást. Ebben a cikkemben azt mutatom meg, hogyan!

 

Figyelemfelkeltő eszközök