Az étel-intolerancia nem divat, nem úri betegség, hanem egy komoly probléma. Neked mint éttermi vagy cukrászati vezetőnek célszerű alkalmazkodnod ehhez az egészségügyi kockázathoz. Azaz: jó, ha tudod, sokan küzdenek valamilyen étel-intoleranciával, így nagyon jól teszed, ha garantálni tudod számukra, hogy nálad is tudjanak rendelni.
Miről van szó?
A gasztronómiai vállalkozások egyik legfontosabb kommunikációs eszköze egyértelműen a honlap. Ha az oldalad tetszik a vendégeknek, már félig be is léptek az ajtódon…
A laptop tetejét csak akkor kell, hogy lehajtsák, ha már indulnak is hozzád... Fotó: Pexels
A Föld történelmében tíz legveszedelmesebb mérget tartanak számot. Forrás: Wikipédia
A főzős filmeket mindenki kedveli, nem csak a szövegírók és a gasztroszakemberek. Így hát mutatok öt olyan mozgóképet, amelyet érdemes megnézned, adott esetben újranézned...
Ha te is a gasztronómia szerelmese vagy, bizonyára te is szereted az olyan filmeket, amelyeknek a középpontjában a főzés vagy a sütés áll. Itt van néhány olyan darab, amelyet muszáj megnézned – vagy ha már láttad, újranézned. Nézd csak!
L'ecsó
Amikor érdekel minket egy vállalkozás, annak legfrissebb híreiről, akcióiról szeretünk értesülni. Feliratkozunk egy-egy hírlevélre, bizalmat szavazva az ominózus cégnek. A cikkemben olvasói szemmel sorra veszem azokat a pontokat, amelyek zavaróak lehetnek egy ilyen levélben.
A webshopok vásárlói, az éttermek látogatói egyre inkább az interneten keresnek étkezési lehetőségeket; éttermeket, kávézókat, egyéb gasztronómiai szolgáltatásokat. Ha egy gasztrovállalkozás nem jelenik meg a keresőkben a beírt kulcsszavakra, nem éri el a potenciális ügyfeleit. A SEO segít abban, hogy az étterem, kávézó, catering szolgáltatás, bár, fagylaltozó, cukrászda vagy egyéb gasztronómiai vállalkozás a lehető legelőkelőbb helyen szerepeljen a keresési találatok között, növelve ezzel a láthatóságot és a látogatószámot.
Néha gyilkol, vagy más megölésére vesz rá gonosz embereket az étel, az ital, amely sajnálatosan nem csak táplál, szomjat olt. Szomorú alapigazság ez, a gasztronómia sötét oldala. Sorozatunkban megtörtént, nagyon is tanulságos esetekről olvashattok, a nagyvilágból és itthonról egyaránt. Ezúttal a thaiföldi cianidos mérgezésről lesz szó.(Forrás: glamour.hu, Wikipédia)
A webshopok vásárlói, az éttermek látogatói egyre inkább az interneten keresnek étkezési lehetőségeket; éttermeket, kávézókat, egyéb gasztronómiai szolgáltatásokat. Ha egy gasztrovállalkozás nem jelenik meg a keresőkben a beírt kulcsszavakra, nem éri el a potenciális ügyfeleit. A SEO segít abban, hogy az étterem, kávézó, catering szolgáltatás, bár, fagylaltozó, cukrászda vagy egyéb gasztronómiai vállalkozás a lehető legelőkelőbb helyen szerepeljen a keresési találatok között, növelve ezzel a láthatóságot és a látogatószámot.
Minden vállalkozás online jelenlétében kiemelkedő szerepet játszik a szövegírás; tulajdonképpen ez a marketing szíve-lelke. Akár blogbejegyzésről, weboldal szövegezéséről, hírlevelek megírásáról vagy hirdetésről van szó, a jól megírt szöveg növeli a forgalmat és (meg)erősíti a márkádat. De mégis hogyan érheted el, hogy a szövegeid hatékonyak legyenek? Nos ebben a cikkben a szövegírás legfontosabb szempontjait mutatom be neked. Ezekkel lesz ugyanis eredményes az online kommunikációd.