Öt mondat, amit helyettesíts inkább másikkal!

Számít, hogy milyen a vállalkozásod honlapja

Ha bármilyen honlapra kattintasz, bizonyos kiemelt mondatok hatással lesznek rád. Ezek befolyásolják, hogy egy szolgáltatást igénybe veszel-e vagy sem. Fordítsuk meg a gondolatmenetet: ha a te oldaladra kattintanak, ugyanígy gondolkodnak az emberek. Akadnak olyan mondatok is, amelyek inkább taszítóak lehetnek, mint vonzóak. Lássuk, melyek ezek! Javaslok alternatívákat is.

 

„Mi vagyunk a legjobb étterem a városban!”

Indokold is, miért ti vagytok a legjobbak!

A siker fontos, de indokold is, miért ti vagytok a legjobbak! Illusztráció: Pexels

 

Miért cseréld ki?: Túl általános, és nem ad elég konkrét információt arról, hogy miért érdemes ellátogatni hozzád vagy vásárolni a webshopodról. 

Írd inkább ezt!: „Kóstold meg a családoddal vagy barátaiddal a helyi alapanyagokból készült, autentikus ételeinket!"
– Így nemcsak a helyi termelőket említed, hanem a közvetlen élményre is fókuszálsz.

 

 

2. „Rengeteg ételt kínálunk!”

Szó szerint rengeteg étel az asztalon

Szó szerint rengeteg étel az asztalon... Illusztráció: Pexels

 

Miért cseréld ki?: Túl tipikus, és szintén nem ad információt.

Írd inkább ezt!: „Kóstold meg mennyei fogásainkat, mindegyik alapja a szezonális alapanyag, hogy te is mindig a legfrissebb ízeket élvezhesd!"
– Itt szintén a minőségi alapanyagokat és az élményt említed.

 

3. „Büszkék vagyunk arra, amit csinálunk.”

A páva is büszke, de te mutasd meg, miért vagy az!

Ne páváskodj ;-), inkább azt mutasd meg, miért vagy büszke! :-)

 

  • Miért cseréld ki?: Persze, nyilván mindenki büszke arra, amit csinál. De miért vagy te büszke? Fejtsd is ki!
  • Írd inkább ezt!: „Miért minket válassz? Mi úgy tiszteljük az étkezési hagyományokat, hogy az ételeinket a legjobb helyi alapanyagokból készítjük."
    – Egy konkrét előny és értékajánlás, ami világosan megmutatja, miért vagy más.

     

4. „Kellemes környezet vár rád.”

A barátságos kialakítást szeretik a vendégek

A családias légkör nagyon vonzóvá tesz egy vendéglátóhelyet. Illusztráció: Pexels

 

  • Miért cseréld ki?: Egy sablonos mondat, ami nem mutatja be a helyiség egyedi vonásait.
  • Írd inkább ezt!: „Térj be hozzánk, meglásd, barátságos légkör és a családias hangulat fogad, hogy élvezhesd a helyi ízeket akár egy pohár bor mellett is.”
    – A helyiség atmoszféráját és hangulatát részletesebben leírod.

 

 

5. „Foglalj asztalt nálunk!”

A foglalt asztalakat minden vendéglátós szereti

A foglalt asztalokat szeretik a vendéglátások. Persze, hogy szeretik! Illusztráció: Pexels

 

  • Miért cseréld ki?: Túl egyszerű, és nem biztos, hogy a látogatót cselekvésre ösztönzi.
  • Helyette: „Ne hagyd ki a legújabb ajánlatainkat – foglalj asztalt most, ne maradj le a gasztronómiai élményről!”
    – A cselekvésre való felhívás jobban kiemeli a korlátozott elérhetőséget, és erősíti a sürgősség érzését.

     

Tippek:

  • Mindig legyél konkrét és különleges! Mindenki szereti a részleteket, az egyediséget, tehát általános szlogenek helyett tapasztalatokra építs!
  • Emeld ki az élményt, amit a vendég akkor él át, ha belép hozzád! A gasztronómiai élmény nemcsak az ételekről szól, hanem az atmoszféráról és a kiszolgálásról is szól. 

 

Ha többet szeretnél megtudni, keress engem bizalommal!