
Jó néhány éve már annak, hogy az emberek egy jelentős része a kényelmes fotelből internetről vásárol. Nemcsak ruhát, hanem egészséges élelmiszereket, étrend-kiegészítőket – és még sorolhatnánk – is szeretnek a világhálóról rendelni.

Van, aki gyümölcsért sem a piacra megy. Fotó: Pexels
Ahhoz, hogy megnyerd az emberek bizalmát, a tökéletességre kell törekedned: mivel a webshopodról történik a vásárlás, a felületednek minél igényesebbnek kell lennie.
A technikai részeken túl a tartalomra és a formára is oda kell figyelned. Ez az öt pont bizony kulcsfontosságú:
- Helyesírási/nyelvhelyességi hibák
A boltban az élő beszéd segíti a vásárlás eredményességét, az interneten az írás. A szövegírás a marketing szíve-lelke, ebben pedig nélkülözhetetlen a helyesírás és a tűpontos stilisztika. Ha egyedül nem boldogulsz, keress meg egy szövegírót, esetleg lektort vagy egy korrektort!
- Rosszul fordított szövegek
Külföldről behozott termékek esetében fontos a termékleírásban a pontos fordítás. Ha a vásárló észreveszi, hogy a Google Translate (vagy más program) által fordított szövegek helytelenek, magyartalanok, valószínűleg ellenérzésekkel kezdi meg a termékek böngészését. Egyeztess profi fordítóval!
- Túl hosszú vagy túl rövid termékleírások
Az árukról szóló cikkek legyenek lényegre törőek, ám tartalmazzanak minden szükséges információt!

A marketing három legfontosabb betűje: S.E.O. Fotó: Pexels
- Hiányzó SEO-tartalmak
A webshop blogjának, egyéb szövegének kereső-optimalizáltnak kell lennie, mert így a leendő vásárlók könnyebben megtalálják a webshopodat a Google-ben. Az igazság pedig az, hogy az emberek előnyben részesítik az annak első oldalán talált szolgáltatásokat.
- Nem egyértelmű vásárlási információk
Minden, a honlapon található tájékoztatás magától értetődő legyen! A vásárlóknak ne legyenek kételyeik: határozottan kommunikálj!
A fentiek mindegyikében segítek neked! Ne habozz, keress bizalommal, és bízd rám a szövegírást!